Help

De Kennisbank is een collectie van antwoorden op vaak gestelde vragen




Nieuwe vaste tarieven voor nieuwe en bestaande klanten.

 

  • .NL    € 3.75 (nieuw en verlengen)    per jaar
  • .BE    € 5.75 (nieuw en verlengen)    per jaar
  • .EU    € 5.75 (nieuw en verlengen)    per jaar
  • .COM    € 8.75 (nieuw en verlengen)    per jaar

 Uw abonnement (en) opzeggen/ verhuiscode opvragen

Oplossing

Uw abonnement (en) opzeggen/ verhuiscode opvragen

Opzeggen is mogelijk met een opzegtermijn van minimaal 1 maand voor einde contractdatum. 

Omdat alle gegevens persoonlijk- en afgeschermd zijn kunt u uw abonnement (en) alleen opzeggen via https://www.wned.nl/klanten. Via het klantenpaneel verifieert u uw persoonlijke (encrypted) toegang waardoor misbruik van persoonlijke gegevens wordt beschermd. Misbruik en domein/ diensten kaping is dan ook niet mogelijk. Per mail is technisch gezien geen verificatie en zullen we dan ook niet in behandeling nemen. 

Mocht u uw login zijn vergeten, dan kunt u via de volgende link uw wachtwoord resetten: https://www.wned.nl/klantenpaneel/inloggen/wachtwoord-vergeten

Uw gebruikersnaam staat in alle factuur mails beginnend met DB. Het e-mailadres welke u hierbij gebruikt is het emailadres waarop u de facturen ontvangt. 

Hoe opzeggen:

"Let op!! alle diensten kunt u per stuk opzeggen. Heeft u meer diensten op te zeggen? herhaal dan de onderstaande stappen bij de volgende op te zeggen diensten"

Zodra u ingelogd bent op https://wned.nl/klanten klikt u bovenaan op “Diensten” vervolgens de betreffende diens, bijvoorbeeld, "Domeinnaam of Hostingaccounts" Aan de linkerzijde ziet u dan uw dienst staan welke u selecteert. Rechts bovenaan ziet u dan staan, "Dienst opzeggen" U vult daar eventueel de reden in, welke wij overigens erg waarderen, en uw klanten login om de opzegging nog eens te bevestigen. Uw opzegging is definitief nadat u op de rode knop "opzeggen" heeft geklikt. 

U krijgt bij alle opzeggingen binnen 5 minuten een bevestiging in uw mailbox. Een domeinnaam token/ verhuiscode, EPP wordt automatisch gegenereerd en meegestuurd in de opzegbevestiging.

Mogelijk kunnen wij u verder helpen?

Het kan zijn dat u wenst te verhuizen. In dat geval zouden wij graag van u vernemen of wij voor u verbeterpunten kunnen uitvoeren.

Financieel niet haalbaar? 

Ook is het mogelijk dat u wel hosting nodig heeft of dat het voor u niet meer mogelijk is om dit financieel te behouden. Ook hierin kunnen wij mogelijk iets voor u betekenen. Wij zullen u nooit om privé situaties vragen maar we kunnen u wel op verzoek verder helpen.


Uw ervaring met Wned is belangrijk voor ons.


Ervaringen over Wned staan op ISPGids.nl. Uiteraard mag u ook een ervaring plaatsen over Wned. Hiermee helpt u ons en klanten met eerlijke ervaringen over Wned.

ISPGids.nl Logo