Help

De Kennisbank is een collectie van antwoorden op vaak gestelde vragen




 Aanpassen persoonlijke gegevens

Oplossing

Uw gegevens, maar ook uw facturatiegegevens kunt u aanpassen via https://wned.nl/klanten. Aanpassingen via mail nemen wij niet in behandeling omdat dit voor ons geen verificatie is en voor de veiligheid van uw persoonlijke gegevens en uw website is dit op deze manier afgeschermd. Ook voorkomen we hiermee domeinnamen roof, u bent immers de eigenaar/ eigenaars welke alleen toegang heeft tot deze gegevens.

Deze gegevens zijn op de eerste dag van aanvraag per mail naar u toe verzonden met onderwerp "Welkom bij Wned.nl | Klantenpaneel" Indien u deze gegevens niet meer heeft kunnen we deze voor u resetten. De nieuwe gegevens worden naar bij ons bekende mailadres verzonden. 

Kunt u niet meer bij uw mailadres? Dan vragen wij u alle personalia toe te sturen en het mailadres welke bij ons bekend is.

Naam
Adres
Postcode en plaats
Telefoonnummer
emailadres
Domeinnaam

Heeft u nieuwe gegevens?
Stuur dan uw oude en nieuwe gegevens op zodat wij deze uitvoerig kunnen controleren en veilig kunnen aanpassen. Niet volledige en onjuiste gegevens worden niet in behandeling genomen. In het uiterste geval zullen wij om een kopie legitimatie vragen. Uw foto, legitimatienummer en burgerservicenummer mag u afschermen.



Uw ervaring met Wned is belangrijk voor ons.

Ervaringen over Wned staan op ISPGids.nl. Uiteraard mag u ook een ervaring plaatsen over Wned. Hiermee helpt u ons en klanten met eerlijke ervaringen over Wned.

 

ISPGids.nl Logo