Ga naar de pagina "Betaalmogelijkheden" voor een compleet overzicht van al onze betaalopties, waaronder de mogelijkheid om in termijnen te betalen. Ontdek hoe je flexibel kunt afrekenen met opties zoals iDEAL in3, in3 Business en Billink achteraf betalen.
Betaal je digitaal, dan is je factuur direct voldaan en ontvang je binnen 10 minuten een bevestiging per mail. Bij een nieuwe aansluiting krijg je ook binnen 10 minuten je betaalbevestiging inclusief alle aansluitgegevens.
Betaal je per bankoverschrijving, dan kan het tot 48 uur duren voordat je je bevestiging en aansluitgegevens binnen hebt.
Betaal je via automatische incasso? Wij incasseren op de 5e en de 20e van de maand, of op de eerstvolgende werkdag na deze data. Nieuwe klanten worden 10 dagen na betaling aangesloten, bestaande klanten worden direct aangesloten, afhankelijk van hun betaalgedrag.
Automatische incasso kun je instellen via https://www.wned.nl/Klanten. Tenzij anders overeengekomen, moeten betalingen binnen 14 dagen na factuurdatum voldaan zijn, ofwel via iDEAL, vooruitbetaling of automatische incasso. Alle facturen worden op de 1e van de maand verstuurd, met een minimum van één maand voor de einddatum van je contract.
Voorbeeld: Doe je een aanvraag op 1 maart, dan ontvang je de volgende factuur voor 12 maanden op 1 februari. Doe je een aanvraag op 31 maart, dan ontvang je ook op 1 februari de factuur voor de volgende periode van 12 maanden. Dit betekent dat je één tot twee maanden voor het einde van je contract gefactureerd kunt worden. Je moet ons minstens één maand (30 dagen) voor de einddatum van je contract laten weten als je niet wilt verlengen.
Heb je de volgende factuur ontvangen binnen de opzegtermijn van één maand en wil je stoppen? Geef dit dan aan ons door, zodat we de factuur voor je kunnen laten vervallen. Je kunt dit aangeven via https://www.wned.nl/Klanten.
Kun je je factuur niet op tijd betalen? Dat kan iedereen overkomen. Laat het ons weten, dan nemen we contact met je op om een betalingsregeling te treffen maar kijk ook even naar onze Betaalmogelijkheden.
We zullen nooit naar de reden vragen, want we gaan ervan uit dat een verzoek om uitstel altijd gegrond is.
Neem in dat geval contact op via het contactformulier.
Artikel 18 Algemene voorwaarden
18. Tenzij schriftelijk anders overeengekomen, dienen betalingen te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, hetzij met iDEAL, hetzij door middel van een vooruitbetaling. Alle facturen worden op de eerste van de maand verstuurd met een minimum van één maand voor einde contractdatum.
Voorbeeld: Doet u een aanvraag op 1 maart dan zal de volgende factuur voor een periode van twaalf maanden verzonden worden op 1 februari. Doet u een aanvraag op 31 maart, dan ontvangt u ook op 1 februari de factuur voor de volgende periode van twaalf maanden. Dit betekent dat u één tot twee maanden voor einde contractdatum gefactureerd kunt worden.
U dient tenminste één maand (30 dagen) voor einde contractdatum aan ons door te geven dat u niet wenst te verlengen. Indien u de volgende factuur reeds heeft ontvangen en deze is nog voor de één maand opzegtermijn en u wenst te stoppen dan kunt u dit aan ons doorgeven zodat we de factuur voor u kunnen laten vervallen. U dient dit door te geven via http://www.wned.nl/Klanten